Enrenou creatiu

tot procés creatiu implica un bell desordre / every creative process needs some beautiful mess

Scrap mini àlbum de fotos i taller /Workshop and scrap mini album


Us mostro un nou mini àlbum de fotos amb tècniques de scrap i mixmedia i el taller que férem al Centre de barri la Verneda a Barcelona, organitzat per l’Associació Llibres Lliures.

L’àlbum té una estructura ben original que vaig aprendre al taller de Scrap&Art amb l’equip de Sodalicious (Polònia): 3 grups de 2 fulles dobles (30x15cm) unides amb anelles. Es fa amb fulles de scrap estampades, cartulina negra per unir el grup de fulles i anelles per unir l’àlbum. Però en el meu cas, un d’aquests blocs el vaig fer amb paper texturitzat en blanc per fer un bloc amb tècniques mix media (fent servir gesso, aquarel·les, plantilles, tintes distress, tintes en spray, embossing, etc.) La portada i la contraportada estan forrades amb aeronfix efecte fusta.

També he fet servir cola blanca tintada de negre (en el meu cas amb tinta china però ho podeu tintar també amb colorant de menjar o suposo que també am tempera). Aquesta barreja crea relleu i la vaig descobrir també al Scrap&Art però en versió comercial de la marca Vallejo, malauradament, de seguida es va acabar i vaig haver d’inventar-me la meva pròpia versió.

Us mostro algunes de les fotos de l’àlbum, encara em falta acabar-ne un parell i la contraportada:

IMG_3669

IMG_3675

IMG_3674

IMG_3673

IMG_3672

IMG_3671

IMG_3668

 

i les fotos del meu primer taller de scrap!:

IMG_3910

IMG_3909

IMG_3908

IMG_3906

IMG_3904

One comment on “Scrap mini àlbum de fotos i taller /Workshop and scrap mini album

  1. Sam
    14/06/2014

    m’encanta! segur que el taller va anar genial amb tan bona profe!

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 11/06/2014 by in Scrap/Mix media/Art journal and tagged .
