Enrenou creatiu

tot procés creatiu implica un bell desordre / every creative process needs some beautiful mess

Amb una mateixa plantilla…/ With the same stencil…


L’altre dia vaig estar fent fotos a les nenes ballarines del barri on treballo i els hi vaig voler donar una còpia impresa, així que vaig pensar en posar-hi de fons un full d’aquarela amb la plantilla que us vaig ensenyar a fer en aquest altre post:  https://enrenoucreatiu.wordpress.com/2013/03/14/inspiracio-fes-la-teva-propia-plantilla/

Volia també que elles poguessin personalitzar-la i per això he deixat els espais buits de les bafarades per a que les mateixes nenes es posin els seus noms i altres frases o records escrits a mà!

A més a més, havia de fer una foto amb un compte enrere per fer un comiat de soltera a una amiga i també la vaig aprofitar.

L’has provat de fer? Té moltes possibilitats…

collage_plantillabafaradescomic

Anuncis

One comment on “Amb una mateixa plantilla…/ With the same stencil…

  1. elenadiazs
    06/07/2013

    M´agrada molt. !!!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 03/07/2013 by in DIY / Fes-ho tu mateix@!, Scrap/Mix media/Art journal.
