Enrenou creatiu

tot procés creatiu implica un bell desordre / every creative process needs some beautiful mess

Inspiració. Fes la teva pròpia plantilla! / Get inspired. Make your own stencil!


Tinc diversos projectes començats i pendents de penjar-los al bloc, però de moment us ensenyo com he reciclat una caixa de plàstic d’ikea per a fer-me una plantilla per a fer el fons d’una postal. (Tu pots fer el mateix amb qualsevol embolcall de plàstic dur que no sigui massa gruixut perquè et serà més complicat per retallar).

L’inspiració la vaig treure de kits de somni. Em va agradar la plantilla, però en comptes de comprar-me-la vaig pensar que al ser amb formes rectangulars seria fàcil fer-la jo mateixa!

Com? doncs, primer, desplegant la caixa per a donar-li forma rectangular i plana. Seguidament en un full normal vaig anar dibuixant els globus (o bafarades) típics dels còmics. Amb el cúter de precisió vaig anar retallant per donar-li la forma i llestos!

Jo vaig fer servir tintes en spray, però ho pots fer també amb pintura acrílica, distress, etc. Un cop tens el fons, decorar-ho, enganxa-hi, escriu el que tu vulguis!

collage_diyPlantillaGlobus

Anuncis

One comment on “Inspiració. Fes la teva pròpia plantilla! / Get inspired. Make your own stencil!

  1. agarvila
    14/03/2013

    m’encaaaanntaaaa !!!! m’apunto l’idea !!!!!

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 14/03/2013 by in DIY / Fes-ho tu mateix@!, Scrap/Mix media/Art journal.
