Enrenou creatiu

tot procés creatiu implica un bell desordre / every creative process needs some beautiful mess

I love you card (targeta)


Una altra plantilla per a descarregar gratuïtament. Una targeta per dir qui sigui que te l’estimes. Jo li vaig regalar a la meva germana i neboda, però no li vaig fer foto. Arggghhh. Li demanaré a ma germana i us l’ensenyaré.

Mentrestant, descarrega’t la imatge i impremeix-la en una cartulina. Retalla amb un cuter les línies contínues. Després enganxa una altra cartulina més gran per acabar la targeta. Decora-la com tu vulguis, jo vaig posar-hi segells, els noms de ma germana i la nena i una foto amb elles.

Another freebie to download. A card to show whoever your love.  I gave it to my sister and niece, but I did not take a photo. Arggghhh. I’ll ask it to my sister and I will showy you.

In the meantime, download this image and print into cardboard.Cut with acto-knife the continuous lines. After paste it into another bigger cardboard to finish the card. Decorate it how you want, I put stamps, one pic, …etc.

iloveyoucard

 

iloveyou_brunanuria

Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 07/03/2013 by in DIY / Fes-ho tu mateix@!, Plantilles gratuïtes per imprimir/Freebies.
