Enrenou creatiu

tot procés creatiu implica un bell desordre / every creative process needs some beautiful mess

Taller amb tela per Donna Downey / Canvas workshop by Donna Downey


Per casualitat, tornàvem d’una excursió familiar per celebrar l’aniversari del meu pare a Monistrol de Calders, vàrem passar per Castellar del Vallès, on hi ha la botiga Natural Scrap, i pel dia següent tenien organitzat un taller d’aquesta famosa artista mix media americana. Tot i que el preu era car, és com comprar-se unes “nike” o unes botes “quechua”, les segones cumpleixen perfectament la funció però les primeres pagues marca; bé, doncs, amb l’excucsa de fer un taller intergeneracional: mare i filles (la meva germana i jo) ens apuntarem.

I aquí teniu el meu resultat d’aquest taller que consistia en treballar textures (“gesso”, pasta de modelar, enganxar-hi etiquetes i altres items per crear relleu, etc.) en una tela i transferir una foto. Tot i que, per desconeixement de l’improvització, vaig portar una foto imprimida en paper fotogràfic i per tant no vaig poder fer la transferència. S’ha de fer en paper normal! Tampoc tenia pasta de modelar, que es veu que va millor per crear més relleu, el “gesso” té un límit!

canvas_downeyhagridsanna

A veure si la mare i la Núria em passen la foto del seu canvas i el penjo!

Si voleu veure una mica el procés del taller i el resultat amb transferència de foto visiteu el bloc de la Neus, que té penjades les seves fotos.

2 comments on “Taller amb tela per Donna Downey / Canvas workshop by Donna Downey

  1. Nuria
    22/02/2013

    Sister!!! Com mola el mess artistic!!! Ara es tracta de mantenir-lo actiu, que ja has vist q el meu blog està molt poc actualitzat!!
    Felicitats wapissima!!!

    • ionapona
      24/02/2013

      Gràcies, musa meva! jojo. Ara es tracta, que m’ensenyis tot el teu art!

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 22/02/2013 by in Scrap/Mix media/Art journal.
