Enrenou creatiu

tot procés creatiu implica un bell desordre / every creative process needs some beautiful mess

Fotos Animades / Photobooth


Altres idees fàcils i senzilles per a fer el “tonto” i tenir un bon record de fotografies: màscares i un fons per a les fotos.

La primera, et pots descarregar i imprimir a cartulina aquestes màscares ja dibuixades. Les retalles i les enganxes a un “palillo” llarg d’aquests per a cuinar (els trobes a qualsevol botiga barata) o un pal de fusta i llestos!

Other easy and simple ideas to get silly and have fun with a good memory pics: props and a photobooth!

The first one, you can download and print into cardboard these already drawn masks. Cut and stick them to long toothpick  long that ones you use to cook (find them to any dollar store) or a dowel and it’s done!

props_600

collage_pona'sparty

Les fotos són fetes amb càmera polaroid antiga (la vaig comparar fa més de 6 anys als Encants de Barcelona per 5 euros!) com que kodak ha deixat de fer aquest tipus de carret, vaig provar el carret de l’única gent que ho fan: the impossible project; però és car i els resultats no són els mateixos (a més a més has d’esperar 20 min a que surti la foto i has de vigilar en posar-ho en fosc per a que es pugui revelar).

These photos were done with an ancient polaroid  camera (I bought it more than 6 years ago at “Encants” in Barcelona for 5 €!) As kodak has ceased to do this type of .film, I tested the new film of the only people that do it: the impossible project; but it is expensive and the results are not the same (in addition you have to expect 20 min. and have to take care to put it in dark place to reveal it).

Per cap d’any vaig agafar certs models d’ulleres (el pirata, el batman, les estrelletes o els cors) i amb la silueta ja retallada les vaig dibuixar en cartulines de colors per retallar-les novament. Amb un rotulador platejat vaig fer jo mateixa el dibuix o les vaig decorar amb punts, etc. Finalment, res de palillo, en aquest cas, una goma (cinta). Quina pena que no vaig fer fotos (intentaré aconseguir-ne alguna).

La segona: un fons per a fer les fotos. En el cas del meu aniversari al ser a l’aire lliure no ho vaig preparar. Però per a la festa d’una amiga (ho vam fer en un local) sí que li vaig fer un fons. A veure si aconsegueixo fotos perquè aquell dia no en vaig fer ni una. La idea i com fer-ho en aquesta altra pàgina web: http://thealisonshow.com/2012/05/how-to-style-a-photo-booth.html

Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 21/02/2013 by in Festes/Parties, Plantilles gratuïtes per imprimir/Freebies.
