Enrenou creatiu

tot procés creatiu implica un bell desordre / every creative process needs some beautiful mess

Pinyata amb l’edat / Number “Piñata”


El 2012 vaig fer 30 anys, com que és d’aquelles dates que tot i que no siguis fan de fer festes d’aniversari sempre acabes organitzant quelcom, vaig acabar fent una pinyata amb els números de l’edat  per acabar animar la celebració (ja que a partir dels 30 el númeret ja no vull saber-lo més!).

Podeu veure tot el procés explicat, detall a detall, a la pàgina web d’on vaig treure la idea: ohhappyday.com

Una altra idea fàcil de decoració és fer una guirnalda de llums de leds (les típiques llumetes enfilades de nadal) adornada amb bases per a fer madalenes estampades. Fas un foradet petit a la base per a passar-hi la llumeta i llestos. Enganxa-ho amb celo per assegurar.

Aquesta va ser el meu resultat (en aquest cas, en comptes de fer jo els segells per decorar el número, els vaig comprar):

The past 2012 I was 30 years old, as it is those dates that although you are not fond of parties anniversary always finally you organize something, I made a “piñata” with the numbers of the age to life the celebration (and because I thing from 30 on, I won’t  no longer to know it more!).

You can see all the process explained, detail to detail, to the website whence i took out this idea: ohhappyday.com

Another easy decorating idea is to make a led lights garland (these ones you can find at every store dollar) garnished with cupcakes wraps. You cut a small hole on bottom to pass the light through. Stick it with tape to ensure.

This was my result (in that case, instead of making myself the fringes to decorate the number, I bought them):

collage_30spiñata.

Però més endavant vàrem celebrar els 30 anys d’una altra amiga i li vaig fer una altra “piñata”. Aquest cop però vaig voler fer jo els segells per triar els colors i combinar-los (vés a saber perquè només tinc aquesta foto, estic pendent de demanar-ne a l’amifitriona de la festa i penjar-les):

But a couple of months later, we celebrated the 30’s of another fellow and I did her another “number piñata”. This time, though, I wanted to make my own fringes to choose the colours and combine them (I don’t know why  I only have this pic, but I’m waiting to ask more pictures to the party’s host and could hang them):

Anuncis

Deixa un comentari

Information

This entry was posted on 20/02/2013 by in "Piñatas", Festes/Parties.
